Centrum prasowe Volvo

Volvo Car Poland na podium XIV Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerskiej

Volvo Car Poland zdobyło trzecie miejsce w XIV Niezależnym Badaniu Satysfakcji Dealerskiej. Średni ocena współpracy z importerami dla wszystkich marek w Polsce wyniosła 3,29. Średnia dla naszej marki była znacznie wyższa: 4,28. Dzięki temu nasza firma została sklasyfikowana na trzecim miejscu. Jest to zasługa skutecznych działań globalnych, lokalnych oraz jakości produktu.   

W tym roku już po raz czternasty odbywało się Niezależne Badanie Satysfakcji Dealerskiej, któreobjęło aż 26 działających w naszym kraju marek. Właściciele, prezesi oraz pozostałe osoby zarządzające stacjami dealerskimi oceniały swoje zadowolenie ze współpracy z dealerami, ale także jakość produktów oraz politykę importera – zarówno globalną, jak i lokalną. Badanie realizowane przez firmę konsultingową E&Y pokazało kilka ciekawych trendów. Mimo kilku istotnych zawirowań w branży motoryzacyjnej, nastroje właścicieli i kadry zarządzającej dealerami zaczęły się poprawiać – w szerokim ujęciu wszystkich marek. Właściciele i kadra zarządzająca dealerami przygląda się zachodzącym zmianom w motoryzacji nie tylko z perspektywy bieżącej opłacalności biznesu, ale bierze pod uwagę także jej perspektywy – choćby w zakresie elektryfikacji napędów i adaptacji oferty marek do nowych warunków rynkowych.

Volvo Car Poland to firma, która przykłada ogromną wagę współpracy z dealerami. Od kilku lat zajmujemy czołowe miejsca w tym badaniu. Przez okres pandemii udało nam się przeprowadzić naszą firmę i naszych dealerów suchą stopą. Gdy rynek spadał niemal o jedną czwartą, nasza sprzedaż pozostała na niemal identycznym poziomie jak przed pandemią. Mamy określoną wizję dokąd zmierzamy jako marka. Dajemy poczucie bezpieczeństwa nie tylko naszym klientom, ale także partnerom biznesowym – powiedział Emil Dembiński, prezes Volvo Car Poland.   

Dealerzy oceniali wiele parametrów współpracy, w tym zadowolenie z osiągniętych wyników finansowych, jakość oferty produktów, dostępność aut i części zamiennych, a także wsparcie importera w zakresie różnych obszarów ich biznesu.

Multimedia (1)

Volvo Car Poland na podium XIV Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerskiej

Dołącz do nas na Facebooku