Paweł Kaczmarek został Dyrektorem Sprzedaży Volvo Car Poland, awansując w ramach struktury firmy. Paweł Kaczmarek związany jest z branżą motoryzacyjną niemal od dwudziestu lat, od ponad siedmiu pracuje w Volvo Car Poland. Zajmował stanowiska w strukturach sprzedaży oraz marketingu. Przez ostatnie cztery pracował, jako Sales Manager.
Paweł Kaczmarek dołączył do polskich struktur Volvo Car Poland w 2011 roku. Swoją karierę w Volvo rozpoczął od stanowiska Area Sales Managera. W grudniu 2012 roku został Product & Offer Managerem, by w kwietniu 2014 roku awansować na stanowisko Sales Managera nadzorującego pracę Regionalnych Kierowników Sprzedaży i Działu Floty. Od października bieżącego roku Paweł Kaczmarek kieruje sprzedażą samochodów osobowych Volvo w Polsce, raportując bezpośrednio do Prezesa Volvo Car Poland – Arkadiusza Nowińskiego. Jego zadaniem będzie wzrost udziałów Volvo w całym rynku oraz dalsze wzmacnianie pozycji marki w segmencie premium.
Paweł Kaczmarek związany jest z branżą motoryzacyjną od wielu lat. W latach 1999-2009 był związany z marką KIA, gdzie pracował w strukturach importera, przechodząc przez kolejne stanowiska, aż do Sales Managera włącznie. Pracował także dla innych marek samochodów z Azji i Francji.
Materiały powiązane