Volvo zdecydowało się wesprzeć ogólnopolską kampanię edukacyjną PGNiG Bezpieczne Mazury. W ramach partnerstwa w projekcie, gościem specjalnym tegorocznego Pucharu Polski Delphia 24 CUP będzie załoga Volvo Ocean Race. Inauguracja projektu miała miejsce w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Jedną z atrakcji był chrzest łódki Volvo Ocean Race dokonany przez Małgorzatę Kożuchowską.
PGNiG Bezpieczne Mazury to ogólnopolska kampania informacyjna, realizowana w ramach Żeglarskiego Pucharu Polski Delphia 24 CUP. Celem projektu jest popularyzacja postaw proekologicznych oraz edukowanie społeczeństwa w zakresie bezpieczeństwa na wodzie. Założeniem kampanii jest także zachęcenie do działań mających na celu troskę o jeziora mazurskie, a także promocja regionu Warmii i Mazur.
Jednym z partnerów tegorocznej Kampanii PGNiG Bezpieczne Mazury jest Volvo Ocean Race. Partnerując projektowi, marka Volvo odpowiada na rosnące zainteresowanie żeglarstwem w Polsce i podkreśla wartości takie jak bezpieczeństwo czy ochrona środowiska.
„Volvo zdecydowało się zaangażować w projekt ze względu na wspólne wartości, które przyświecają zarówno kampanii, jak i naszej marce. To co dla nas istotne, to kwestia ochrony środowiska oraz zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Wpisane są one w nasz wizerunek, dlatego zdecydowaliśmy się uczestniczyć w kampanii, której przyświecają takie właśnie cele”, mówi Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.
Volvo od wielu już lat patronuje światowym regatom żeglarskim – Volvo Ocean Race. Są one największym, odbywającym się od ponad 30 lat, okołoziemskim wyścigiem. Tegoroczna edycja rozpocznie się w padzierniku w hiszpańskiej miejscowości Alicante, a zakończy w czerwcu w Sankt Petersburgu. W trakcie zmagań, uczestnicy pokonają 37 000 mil morskich. W związku z faktem, że żeglarze światowych regat nie zawiną do polskich portów, ich symboliczną inauguracją w Polsce będzie udział w kampanii PGNiG Bezpieczne Mazury. Sternikiem łódki, która wemie udział w Żeglarskim Pucharze Polski Delphia 24 CUP jest olimpijczyk – Zbigniew Kania.
Regaty Pucharu Polski Delphia 24 CUP odbywać się będą w lipcu i w sierpniu. Łódki zawiną do sześciu atrakcyjnych miejscowości Warmii i Mazur. Zawodom towarzyszyć będą liczne atrakcje: pikniki rodzinne, koncerty, konkursy ekologiczne, pokazy ratownictwa oraz akcje edukacyjne informujące o zagrożeniach związanych z uprawianiem sportów wodnych Zaproszeni eksperci podzielą się poradami dotyczącymi udzielania pierwszej pomocy czy bezpieczeństwa na wodzie.
Kampanią PGNiG Bezpieczne Mazury chcemy zwrócić uwagę, że od odpowiedzialnej postawy każdego z nas, zależy nasze bezpieczeństwo, życie nasze i naszych bliskich. Chcemy, poprzez podejmowane w ramach kampanii, działania, zaangażowanie partnerów merytorycznych oraz mediów; informować, uświadamiać, edukować i promować wiedzę związaną z tematyką bezpieczeństwa i ekologii. Cieszymy się, że hasła kampanii, znajdują zrozumienie i wsparcie takich marek jak Volvo. To dla nas duże wyróżnienie” mówi Adam Liszkiewicz – inicjator kampanii PGNiG Bezpieczne Mazury, kapitan jachtowy, żeglarz sportowy wielokrotny Mistrz Polski w klasie Tornado i QT, manager, trener żeglarstwa, prezes Promo Sailing Group.
Materiały powiązane