Od 31 marca do 1 kwietnia Volvo zaprasza swoich klientów na kompleksową kontrolę aut. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, firma organizuje analogiczne akcje dwa razy do roku. Zespół specjalistów firmy zdiagnozuje w tym czasie samochody wszystkich kierowców Volvo.
Zgodnie z priorytetami firmy, Volvo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom najwyższy standard świadczonych usług. W związku z tym salony dealerskie zapraszają wszystkich kierowców Volvo na wiosenną kontrolę. W czasie półgodzinnej wizyty w serwisie, mechanicy Volvo ocenią stan auta po zimie, wykryją ewentualne usterki.
Na klientów, którzy skorzystają z zaproszenia, czekają też atrakcyjne zniżki na usługi oraz akcesoria. Dla stałych klientów, których Volvo jest starsze niż 5 lat, czeka dodatkowa oferta specjalna.
„Najwyższą wartość stanowi dla nas bezpieczeństwo klientów i ich najbliższych. Dlatego nie ograniczamy się do sprzedaży samochodów, lecz również dbamy o to, aby nasze samochody sprawdzały się doskonale przez cały okres ich użytkowania” – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska – „Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów, dwa razy w roku organizujemy kontrole samochodów. Jesienią – aby przygotować auto do trudnego, zimowego okresu oraz wiosną, w celu ich sprawdzenia przed weekendowymi i wakacyjnymi wyjazdami. Wiemy, że klienci są zadowoleni z tych akcji – cieszą się one ogromnym zainteresowaniem, salony odwiedza bardzo wielu chętnych”.
Wiosenna kontrola Volvo potrwa od 31 marca do 1 kwietnia 2007r. Aby umówić się na spotkanie wystarczy zadzwonić na infolinię Volvo 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0502 2 86586) lub skontaktować się bezpośrednio ze swoim Serwisem Volvo.
Materiały powiązane