Finał Volvo Masters Amateur
W ostatni weekend września na polu golfowym First Warsaw Golf&Country Club w Rajszewie odbył się długo oczekiwany finał trzeciej polskiej edycji jednych z największych na świecie rozgrywek golfowych dla amatorów – Volvo Masters Amateur. Turniej ten miał na celu wyłonienie polskich reprezentantów na światowy finał Volvo Masters Amateur w Andaluzji. Towarzyszący rozgrywkom piknik upłynął pod hasłem – golf to sport dla całej rodziny.
Trzecia edycja Volvo Masters Amateur cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. W sumie w dwóch turniejach eliminacyjnych o walkę w finale rywalizowało 296 zawodników.
Wśród pań najlepsza była Elżbieta Panas z wynikiem 57 punktów netto. Najlepszym golfistą amatorem został Michał Poniż zdobywając 66 punktów netto.
Imprezę poprowadził znany dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski.
Rozgrywkom golfowym towarzyszyło szereg atrakcji, w tym akademia golfa, koncert zespołu Black&White, pokaz trików golfowych w wykonaniu międzynarodowej gwiazdy – Jeremy Dale.
Goście pikniku mogli też przetestować samochody Volvo. Prezentacji najnowszych modeli, w tym kombi V70, dokonali, zgodnie z rodzinnym charakterem turnieju, przedstawiciele najbardziej znanej rodziny pasjonatów motoryzacji w Polsce – Włodzimierz Zientarski i jego córka Joanna Zientarska – Bielak. Towarzyszyła im Małgorzata Kożuchowska, która opowiedziała o swoich wrażeniach z jazdy designerskim modelem firmy Volvo C30 użytkowanym przez nią na co dzień. Małgorzata Kożuchowska to pierwsza w historii Volvo na świecie gwiazda, której szwedzka marka przekazała swój samochód do testowania.
Oprócz wyłonienia zwycięzców, którzy będą reprezentować nasz kraj w Hiszpanii, tegoroczna edycja projektu miała na celu zmianę wizerunku gry w golfa w Polsce, przekonanie Polaków, że golf to wspaniała rozrywka dla całej rodziny. W ramach edycji powstał pierwszy w Polsce profesjonalny golfowy film szkoleniowy adresowany do początkujących i serdniozaawansowanych graczy. Ponadto chcąc zachęcić rodziny do tej dyscypliny sportowej Volvo Auto Polska oprócz turniejów (eliminacyjnych i finałowego) zorganizowało szereg pikników golfowych.
Działaniom zmierzającym do zmiany wizerunku golfa w Polsce towarzyszyła kampania reklamowa akcentująca rodzinny charakter gry.
„Wierzymy, że naszymi działaniami możemy przyczynić się do obalenia fałszywego wizerunku golfa jako gry nudnej, będącej domeną mężczyzn czy zarezerwowanej dla elit. Dla Volvo jest to sport rodzinny, dlatego miło nam, że mogliśmy stworzyć okazję do wspólnej zabawy i sportowej rywalizacji dla wszystkich bez wyjątku” – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska.
Więcej informacji na temat projektu uzyskać można na stronie projektu www.volvomasters.pl.
Patronami medialnymi Volvo Masters Amateur Polish Edition 2007 są magazyn Golf&Life, miesięcznik Forbes i radio TokFm.
Materiały powiązane