Ósme zwycięstwo Volvo Car Poland. Oto wyniki XVIII Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych
Ósmy triumf szwedzkiej marki stał się faktem. W XVIII Badaniu Satysfakcji Dealerów Volvo zostawiło konkurencję daleko w tyle. Wyniki dealerskiego Badania Satysfakcji ogłoszono podczas Kongresu Dealerów odbywającego się w Łodzi.
Volvo niezmiennym liderem
Wynik uzyskany przez Volvo w tegorocznej edycji badania to 4,45 pkt. Choć jest on nieco niższy niż przed rokiem, to stabilna pozycja lidera pokazuje, że współpraca VOLVO z dealerami pozostaje na najwyższym poziomie w branży. Średnia dla całego rynku wyniosła w tym roku 3,24 pkt. i choć jest to niewielki wzrost względem 2024, nadal pozostaje wartością daleką od optymalnej. Na tle tych danych wynik Volvo wyróżnia się jeszcze wyraźniej – jako jeden z dwóch importerów przekroczył barierę 4,0 pkt., potwierdzając siłę relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Zaufanie, które zobowiązuje
Jak co roku dealerzy oceniali współpracę z importerami w kilku kategoriach. Volvo wysoko oceniono m.in. w zakresie standardów sprzedaży i serwisu, jakości oferty finansowej, działań marketingowych, współpracy posprzedażnej oraz etyki biznesowej. To właśnie te obszary stanowią fundament wzajemnego zaufania i budują stabilne podstawy do dalszego rozwoju sieci dealerskiej.
Wyniki tegorocznego badania to dla nas wielki zaszczyt. Bardzo dziękuję naszym partnerom za docenienie i zaufanie. To nasza wspólna praca daje efekty i wyniki biznesowe. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najwyższy poziom profesjonalizmu i wsparcia. Ósmy razy na pierwszym miejscu Badania Satysfakcji Dealerów to dowód, że wspólnie z dealerami Volvo przez lata zbudowaliśmy coś naprawdę wyjątkowego. Relacje oparte na zaufaniu naprawdę działają – powiedział Emil Dembiński, dyrektor zarządzający Volvo Car Poland.
Pełen raport badania można pobrać ze strony:
Badanie Satysfakcji 2025
Materiały powiązane