Jak co roku Volvo Auto Polska wybrało najlepszego dealera spośród swojej sieci. W tym roku pierwsze miejsca zajęły ex aequo: Dom Volvo i Nord Auto. Zwycięzcy spełnili szereg kryteriów, takich jak poziom obsługi klienta, czy realizacja planów sprzedaży.
Nasz model biznesowy oparty jest o współpracę z prywatnymi właścicielami salonów.
Z jednej strony bardzo dbamy o relację z naszymi partnerami biznesowymi, z drugiej stawiamy im szereg wymagań, które muszą spełnić. Cieszymy się, że dwa salony reprezentują tak wysokim poziom. Jeszcze bardziej cieszy nas fakt, że rywalizacja pomiędzy wszystkimi salonami była bardzo wyrównana – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska, który wręczył nagrody reprezentantom zwycięskich salonów.
Każdy punkt dealerski był oceniany przez cały ubiegły rok pod kątem kilkudziesięciu kryteriów. Brano pod uwagę nie tylko sprzedaż samochodów nowych, ale też akcesoriów, poziom obsługi klienta, jakość ekspozycji, estetykę salonu, szybkość reakcji na zapytania klientów oraz jakość i rodzaj prowadzonych regionalnie działań marketingowych. Ważnym elementem była także ocena klientów, którzy wypełniali ankiety dotyczące jakości obsługi podczas sprzedaży, ale także w trakcie wykonywania usług serwisowych. Dealerzy byli także odwiedzani przez tzw. tajemniczych klientów.
Dom Volvo to salon zlokalizowany przy ulicy Puławskiej w Warszawie. Każdego roku wyjeżdża z niego około 800 nowych samochodów. W imieniu tej placówki nagrodę odebrał dyrektor salonu – Andrzej Pietrzak. Nord Auto ma dwa salony: w Białymstoku i Olsztynie. Firma była reprezentowana przez Katarzynę Wasilewicz – prezesa zarządu Nord Auto.
Materiały powiązane