Od 1 czerwca 2014 r. Volvo Auto Polska ma nowego Key Account Managera ds. sprzedaży flotowej. Stanowisko objął Rafał Fuss, który wcześniej pracował m.in. w Business Lease, BMW Bawaria Motors czy Athlon Car Lease.
W Volvo Auto Polska Rafał Fuss będzie odpowiedzialny za współtworzenie, rozwój oraz implementację strategii sprzedaży flotowej, a także realizację celów związanych z rozwojem sprzedaży flotowej. Do jego zadań będzie należeć również marketing flotowy, rozwijanie relacji z kluczowymi klientami i rozbudowa struktur sprzedaży flotowej u dealerów.
Swoje wieloletnie doświadczenie Rafał Fuss zdobywał zarówno w branży finansowej, jak i motoryzacyjnej. Przed przyjściem do Volvo Auto Polska pracował m.in. Business Lease, BMW Bawaria Motors, Athlon Car Lease oraz Nissan Sales Central & Eastern Europe.
Stworzenie dodatkowego stanowiska flotowego doskonale wpisuje się w strategię firmy Volvo Auto Polska, dla której ten kanał sprzedaży jest bardzo istotny. Samochody Volvo są najczęściej wybierane przez menadżerów średniego i wyższego szczebla. Oprócz najwyższego poziomu bezpieczeństwa, auta marki Volvo mogą pochwalić się bardzo niską emisją CO2. Ten parametr staje się ostatnio coraz ważniejszym kryterium wyboru aut przez firmy CFM.
Materiały powiązane