Komunikaty prasowe

Avicii stworzy dla Volvo nowy hit – Feeling Good

Volvo Cars ogłosiło współpracę ze szwedzkim muzykiem i producentem muzycznym Avicii. Jej owocem będzie nowy utwór oraz towarzyszący mu klip, którego globalna premiera odbędzie się 8 maja 2015 r. Ta akcja ma na celu podkreślenie szwedzkich korzeni marki i otwarcie zupełnie nowego rozdziału w jej historii, do czego zręcznie nawiązuje treść piosenki. Będzie to także początek globalnej kampanii marki Volvo „A New Beginning”.

Avicii to muzyk o światowej sławie, którego utwory w ostatnich latach wielokrotnie znajdowały się na najważniejszych z list przebojów światowych mediów muzycznych. Urodzony w Sztokholmie 26-latek zyskał światową sławę jako producent i muzyk o unikalnym stylu, a jego koncerty gromadzą regularnie dziesiątki tysięcy fanów z całego świata. Wspólne szwedzkie pochodzenie to jeden z elementów łączących artystę z marką Volvo, kolejnym z nich jest moment, w którym się znajdują – początek nowego etapu, w jaki właśnie wchodzą.

To bardzo ważny moment dla Volvo. Rośnie sprzedaż naszych aut, zmienia się postrzeganie naszej marki. Również Avicii z miesiąca na miesiąc powiększa grono swoich fanów, co pokazuje, że mamy razem wiele wspólnego. Według nas najlepszą metodą uczczenia wspólnego pochodzenia oraz łączącej nas pasji i apetytu na życie jest współpraca, dzięki której powstanie coś wyjątkowego, co pokaże kim jesteśmy i co jest dla nas ważne”, powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group.

Szwedzka wizja

Teledysk do tego utworu powstawał w Szwecji. W dużej mierze wykorzystano w nim plenery w Sztokholmie oraz bliskim Avicii’emu Osterlen, gdzie przez wiele lat spędzał wakacje z rodziną. To właśnie Avicii, wraz ze wspierającym go zespołem mieli ostatnie słowo odnośnie kreacji, nanosząc zmiany do finalnej formy, w jakiej prezentowany będzie klip Feeling Good. Zarówno pod kątem fabuły, jak i wybranych środków stylistycznych obrano drogę zgodną z preferencjami artysty, wzbogacając je przekazem Volvo.

Bardzo istotne było dla nas stworzenie czegoś jedynego w swoim rodzaju, co w pełni odda spektrum naszej współpracy. Obie strony angażują się w nią długoterminowo, w zgodzie z wartościami charakteryzującymi nasze marki, dzięki czemu możemy mówić o pełnej wiarygodności oraz kreatywności projektu. Wszystko, co zobaczycie w teledysku stworzono w zgodzie z marką Avicii. Współpracę klamruje hasło kampanii marki Volvo: „A New Beginning”, które łączy obie strony w obopólnej współpracy powiedział Ash Pournouri, założyciel firmy At Night Management, której wizja i opieka artystyczna stoją za międzynarodowym sukcesem projektu Avicii.

Pierwszy krok 

Volvo to wyjątkowa marka motoryzacyjna, ciesząca się reputacją przywiązującej szczególną uwagę do bezpieczeństwa, dbania o środowisko oraz wysokiej jakości oferowanych produktów. Z tymi założeniami od przeszło 88 lat budowane są w Szwecji samochody, które cieszą coraz większą liczbę kierowców na całym świecie. W ostatnich latach firma rozpoczęła kluczowy dla jej rozwoju etap transformacji, której fundamentami są właśnie jej kluczowe wartości. Efektem jest świeże spojrzenie na to, co producent samochodów klasy premium może zaoferować swoim odbiorcom: unikalnie dobrane doznania z obcowania z autem, które aktywnie udoskonala życia jego użytkowników, jednocześnie je chroniąc.

Wchodząc w etap wprowadzenia najbardziej ekscytującego produktu w historii naszej firmy, uznaliśmy że to idealny moment aby połączyć to z kampanią skupiającą się wokół esencji marki. Ta kampania jest istotnym elementem przedstawionej ostatnio strategii marki Volvo Way i z tego też wynika nazwa „A New Beginning”, która podkreśla, kim jesteśmy i dokąd chcemy dotrzeć. Naszą misją jest pozwolić poczuć kierowcom naszych aut, że w pełni korzystają z życia- spuentował Alain Visser.

Nowej kampanii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skupione wokół nowego Volvo XC90.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t1UPgyZa9NQ[/youtube]

Materiały powiązane