Według najnowszej edycji badania zadowolenia klientów przeprowadzonego przez niemiecki automobilklub ADAC to marka Volvo może szczycić się poziomem obsługi klienta, dzięki któremu to jej klienci są najbardziej zadowoleni.
Volvo, jako jedyna marka z badanych osiągnęła poziom przeszło 80 procent zadowolenia klientów z niezwykle wymagającego rynku niemieckiego w badaniu na próbie ponad 20,000 członków ADAC, którzy są jednocześnie posiadaczami samochodów osobowych. W drobiazgowych, ponad 20-minutowych wywiadach pytano m.in. o poziom zadowolenia z marki, posiadanego modelu, obsługi klienta w salonach oraz serwisie. Już rok temu udało się zająć pierwsze miejsce w kategorii Mistrzostw Producentów, w tegorocznej edycji do tego wyróżnienia dołączyło kolejne – w kategorii serwisowej. Wynik 85,3% to najwyższy spośród zanotowanych. Dzięki niemu Volvo awansowało o 3 miejsca w porównaniu z poprzednią edycją badania – na pozycję lidera.
Wyniki badania oznaczają, że ludzie jeżdżący Volvo są najbardziej zadowoleni. Wiemy, że nasze auta nie rozczarowują. To ogromny sukces naszej marki. Osiągnęliśmy go dzięki unikalnemu designowi, zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, takich jak nasza rodzina silników Drive-E oraz najwyższej jakości wykończenia naszych samochodów – powiedział Thomas Bauch, Dyrektor Zarządzający niemieckim oddziałem Volvo. Szczególnie jednak cieszy zwycięstwo w kategorii serwisowej. Nasze wysiłki, aby się znaleźć na jej czele zostały docenione przez klientów. Ich satysfakcja znaczy dla nas najwięcej.
Materiały powiązane