Do zespołu Volvo Car Poland dołączyły dwie nowe osoby. Adam Roguski będzie odpowiedzialny za standardy sieci dealerskiej i pokieruje jej rozwojem. Łukasz Borak zajmie się marketingiem, w tym działaniami reklamowymi.
Adam Roguski od 18 lat związany jest z branżą samochodową w Polsce. Swoją zawodową karierę w motoryzacji rozpoczął od funkcji szefa sprzedaży regionu południowo – zachodniego marki Citroen w Polsce, następnie do 2004 roku był w tej firmie odpowiedzialny za szkolenia i metody handlowe.
W 2004 roku rozpoczął pracę w Toyota Motor Poland początkowo na stanowisku wewnętrznego trenera, następnie objął funkcję eksperta ds. CRM, marketingu bezpośredniego i programów lojalnościowych.
Od 2013 roku, jako dyrektor rozwoju sieci dealerskiej był odpowiedzialny za szeroko pojęty rozwój sieci dealerskiej marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Od 2 listopada 2015 roku Adam Roguski będzie odpowiadał za standardy i za rozwój sieci dealerskiej w Volvo Car Poland. Podlega bezpośrednio prezesowi marki Volvo w Polsce Arkadiuszowi Nowińskiemu.
Łukasz Borak ma 10-letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Przez ostatnie 4 lata pracował dla grupy PSA gdzie odpowiadał za strategię i zakup mediów, social media, oraz działania SEM, SEO i CRM dla trzech marek: Peugeot, Citroen oraz DS. Wcześniej przez 6 lat pracował w domu mediowym ZenithOptimedia Group realizując projekty dla takich klientów jak Toyota, Hyundai i Totalizator Sportowy.
W Volvo Łukasz Borak będzie odpowiadał m.in. za tworzenie kampanii ATL i BTL oraz za szeroki wachlarz działań marketingowych.
Materiały powiązane