Najbliższe targi biznesowo-motoryzacyjne będą dla Volvo doskonałą okazją do zaprezentowania swoich najnowszych modeli: S90, V90 oraz XC90. Na miejscu będzie można się napić pysznej kawy i skosztować tradycyjnych, szwedzkich bułeczek cynamonowych. Volvo pokaże także kolekcję gadżetów z serii Lifestyle Collection.
We wtorek 22 listopada obędą się ósme Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjno-Biznesowe Fleet Market 2016. Kolejny raz będą zorganizowane w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Wśród wystawców nie zabraknie Volvo, które zaprezentuje swoje trzy najnowsze modele. Pierwszą z nowości będzie duże kombi – V90 D5 AWD w najwyższej wersji wyposażenia – Inscription. Obok niego staną dwie flagowe limuzyny S90. Całość uzupełnią dwa modele XC90. Pierwszy z nich to wersja R-Design, wyposażona w liczne akcenty sportowe o niepowtarzalnym niebieskim lakierze metalizowanym Bursting Blue. Ten kolor jest dostępny wyłącznie w tej usportowionej wersji. Drugim egzemplarzem będzie hybryda – odmiana T8 Twin Engine o łącznej mocy 407 KM.
Auta będzie można nie tylko podziwiać. Handlowcy Volvo oraz specjaliści z mLeasing będą w stanie na miejscu skonfigurować auto i przygotować jego ofertą finansową. Te działania będą doskonale współgrały z biznesową formułą targów.
Obok aut stanie Fika Cafe, w które będą serwowane szwedzkie specjały. Fika to przerwa w pracy na ciastko i kawę, której oddają się Szwedzi najczęściej w godzinach przedpołudniowych. Volvo przeniosło ten zwyczaj do Polski. Goście targów mogą, więc liczyć na doskonałą kawę z najlepszych ziaren serwowaną przez doświadczonych baristów. Jej smak świetnie współgra z cynamonowymi bułeczkami, których na stoisku też nie zabraknie.
Volvo zaprezentuje również kącik z gadżetami z serii Lifestyle Collection, spośród których na szczególną uwagę zasługuje jasno-brązowa torba na laptopa wykonana z grubej skóry przez firmę Sandqvist.
Materiały powiązane