Wraz z początkiem bieżącego roku dział marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska zostały połączone. Dyrektorem scalonego działu został Mariusz Nycz, który był dotychczas odpowiedzialny za marketing.
Wraz z początkiem bieżącego roku Mariusz Nycz stanął na czele działu sprzedaży Volvo Auto Polska. Na tym stanowisku zastąpił Piotra Zięcika, dotychczasowego dyrektora sprzedaży. Mariusz Nycz nadal odpowiada za dział marketingu, którego struktura pozostała bez zmian.
Jestem w pełni świadomy czekającej mnie pracy i bardzo cieszę się, mogę podjąć czekające mnie wezwanie. Wierzę, że pełna integracja działań sprzedażowych i marketingowych przełoży się na wymierne korzyści biznesowe. Zawsze uważałem, że wszelkie podejmowane przez firmę działania komunikacyjne powinny przekładać się na sprzedaż. Będę konsekwentnie realizował to założenie – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska.
Główne zadania na najbliższy rok to realizacja celów ilościowych i jakościowych sprzedaży, dbałość o wizerunek marki oraz wprowadzenie nowego XC90, który jest jednym z najważniejszych modeli ostatnich lat, dla całej Volvo Car Group.
Materiały powiązane