W związku z dynamicznym rozwojem firma Volvo Auto Polska postanowiła powierzyć obsługę swoich działań w obszarze Public Relations Agencji Sensors PR, należącej do grupy Euro RSCG. Sensors będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, proaktywne kontakty z dziennikarzami, w tym prowadzenie Biura Prasowego Volvo Auto Polska.
Decyzja o przekazaniu działań komunikacyjnych zewnętrznej firmie spowodowana była również objęciem przez dotychczasowego PR Managera, Wojciecha Litwina, nowego stanowiska.Przede mną kolejne zawodowe wyzwanie. Zadaniem moim jest wdrożenie „6-Sigma” – metodologii usprawniania i zarządzania procesami – na obszarze Europy rodkowo Wschodniej. Zawsze jednak będę wspominał swoją przygodę z PR jako niezwykle ekscytujący okres, który pozwolił mi spojrzeć na biznes z zupełnie innej perspektywy. Praca w charakterze PR Managera Volvo była jednym z najbardziej satysfakcjonujących doświadczeń zawodowych powiedział Wojciech Litwin.
W związku ze zmianą obowiązków Wojciecha Litwina, w strukturach Volvo Auto Polska za działania Public Relations będzie odpowiedzialny Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu.W kontaktach z mediami chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom dziennikarzy, być bardziej dostępni, przejawiać większą inicjatywę. W ciągu nadchodzących miesięcy planujemy realizację kilku dużych projektów, w związku z tym pojawiła się potrzeba poszerzenia formuły naszego Biura Prasowego. Podjęliśmy decyzję, że będzie nas w tym wspierać profesjonalna agencja PR- powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu Volvo Auto Polska.
Z ramienia Agencji za kontakty z mediami w ramach Biura Prasowego Volvo Auto Polska będzie odpowiadać Zofia Bugajna. Przed podjęciem pracy w Sensors PR, Zofia związana była z wielkopolska rozgłośnią Polskiego Radia – Radiem Merkury oraz poznańskim odziałem TVP 3.
Materiały powiązane