Dom Volvo dał drugie życie swoim starym materiałom reklamowym. We współpracy z marką Hauever i Pets Studio przerobił je na ciepłe i wodoodporne legowiska dla potrzebujących zwierząt ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie.
Placówka dilerska po raz kolejny przerobiła nieaktualne już banery promocyjne na legowiska dla zwierząt. Legowiska wykonała firma Hauever we współpracy z Pets Studio. Celem było wsparcie potrzebujących czworonogów i ponowne wykorzystanie nieużywanych już materiałów. Dom Volvo na ten cel przekazał tak zwane ścianki reklamowe. Tak powstały łącznie 22 legowiska dla mniejszych i większych podopiecznych Schroniska w Celestynowie, które trafiły do placówki na początku marca.
Dodatkowo, podczas wizyty w schronisku wykonano sesję zdjęciową milusińskich, które czekają na pilną adopcję. Fotografie te przełożone na format plakatów wzbogaconych metryczkami czworonogów zawisną w salonie. To wszystko po to, aby zwiększyć szanse czworonożnych podopiecznych schroniska na znalezienie nowego, szczęśliwego domu.
Akcja jest kontynuacją działań edukacyjnych związanych w promocją bezpiecznych sposobów przewożenia psów w aucie. Te z kolei powstały przy współpracy z behawiorystką Barbarą (Wspaniały Pies) i jej podopiecznymi.
Materiały powiązane