Volvo Auto Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem Nowy Diesel Volvo S60, której celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o wprowadzeniu do modelu Volvo S60 pięciocylindrowego silnika Diesla nowej generacji. Efektem kampanii ma być wygenerowanie świadomości nowego silnika, a także wzrost liczby osób odwiedzających salony dealerskie, który następnie ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. Kampania rozpoczęła się 1 września i potrwa do 21 listopada bieżącego roku.
Kampania prasowa składa się z trzech odsłon. Poszczególne egzekucje, zatytułowane Power, Zen, Rendez-Vous, mają na celu zwrócenie uwagi na takie atrybuty samochodu jak przyjemność prowadzenia sportowego auta, dynamika i rytm nowego silnika, a także klasa i styl wysmakowanej limuzyny. Reklama komunikuje odbiorcy, że wszystkie te cechy łączy w sobie Volvo S60.
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy layouty, które będą adresowane do wybranych grup. Mamy nadzieję, że indywidualizacja komunikatu przyczyni się do zwiększenia jego efektywności. Dla kobiet przygotowaliśmy więc odsłonę Randez-Vous, która podkreśla piękną linie nadwozia oraz bogate wnętrze, które skomponowane jest specjalnie na życzenie Klienta. Do mężczyzn chcemy natomiast wyjść z informacją, że oto S60 dysponuje mocą aż 185 koni mechanicznych, przez co staje się prawdziwym drapieżnikiem wśród aut. Nie bez przyczyny na bohatera kampanii wybraliśmy drugi pod względem wolumenowym model Volvo – S60. Dzięki kampanii chcemy ponownie zainteresować tym samochodem naszych obecnych
i potencjalnych Klientów. mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.
Grupę docelową dla Volvo S60 stanowią w większości mężczyni, ale 20% osób kupujących ten model stanowią kobiety. Klientami Volvo są mieszkańcy miast, których dochód kształtuje się na poziomie 10 000 15 000 złotych na osobę dorosła w gospodarstwie domowym. Są to w większości ludzie w średnim wieku i starsi, pracujący jako kadra menadżerska w korporacjach międzynarodowych, wykonujący wolne zawody oraz SOHO.
Layouty reklamowe Volvo pojawią się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii, takich jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polityka, Przekrój, Forum i Wprost, oraz prasie businessowej – BusinessWeeku, Manager Magazine oraz Forbesie. Całostronicowe reklamy pojawią się również w prasie life style Elle i Twoim Stylu oraz w motoryzacyjnym tygodniku Auto+.
W kampanii ważne jest także wykorzystanie outdooru. Billboardy z kolejnymi odsłonami zawisną na nośnikach AMS-u oraz Cityboard. W Internecie pojawią się na stronach Interii oraz Onetu.
Działania reklamowe w mediach tradycyjnych i elektronicznych zostaną wsparte organizowanymi w salonach dealerskich eventami oraz działaniami z zakresu direct marketing. W ramach kampanii prowadzona będzie komunikacja PR media relations.
Kreację przygotowała Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Z ramienia Volvo Auto Polska kampanię nadzoruje Mariusz Nycz – Communication Manager Volvo Auto Polska.
Materiały powiązane