Komunikaty prasowe

Szóste zwycięstwo Volvo Car Poland. Oto wyniki XVI Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Szóste zwycięstwo Volvo Car Poland. Oto wyniki XVI Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Szósty triumf szwedzkiej marki stał się faktem. W trakcie XVI Badania Satysfakcji Dealerów Volvo zostawiło konkurencję daleko w tyle, uzyskując swój najwyższy wynik w całej historii rankingu. Wyniki dealerskiego Badania Satysfakcji ogłoszono podczas Kongresu Dealerów odbywającego się w Łodzi. Dyplom odebrał  Managing Director Volvo Car Poland – Emil Dembiński.

Volvo samodzielnym liderem

Volvo Car Poland najlepszą passę miało w okresie 2010-2013, kiedy marka aż cztery razy z rzędu wygrywała kolejne rankingi satysfakcji. Sukces został powtórzony w 2022 i 2023 roku. Szósty laur to także rekord w historii rankingu sięgającej 2007 roku. Żaden inny importer nie tryumfował tak często. Przy okazji nasza firma poprawiła swój rezultat sprzed roku aż o 0,19 pkt., uzyskując imponującą ocenę 4,58.

Patrząc z perspektywy całego rynku, nie można jeszcze mówić o dobrych nastrojach naszej branży. Średnia ocen w tegorocznym Badaniu Satysfakcji – 3,21 (+0,01 pkt.) – podobna jak przed rokiem, należy do trzech najniższych z ostatnich szesnastu lat. Zarysowuje się także trend, że liderzy z listy TOP15 zyskiwali, a pozostali – jeszcze mocniej tracili. Trend dwóch prędkości jeszcze się nasilił. Tym bardziej cieszy dobry wynik VCP.

Jak co roku dealerzy dokonywali oceny współpracy z importerami w wielu obszarach działalności. Nasi dealerzy ocenili nas najlepiej w takich kategoriach jak: standardy w zakresie sprzedaży i serwisu, jakość produktów finansujących zakup, polityka marketingowa importera, współpraca posprzedażna i dotycząca części zamiennych. Wysokie noty otrzymaliśmy także w kategorii etyki biznesowej, jakości dostępnych aut oraz ich dostępności.

Dealerzy Volvo są naszymi partnerami, do których mamy zaufanie. Badanie takie jak to, pokazuje, że to zaufanie i szacunek jest odwzajemnione. To dla nas wielka satysfakcja i zobowiązanie. Poczucie bezpieństwa biznesowego to najlepsza atmosfera do osiągania dalszych sukcesów i pracy dla naszych klientów powiedział Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.

Pełen raport badania można pobrać ze strony:

https://miesiecznikdealer.pl/rynek/aktualnosci/badanie-satysfakcji-volvo-podtrzymuje-zwycieska-passe

 

 

 

 

Materiały powiązane