Komunikaty prasowe

VOLVO AUTO POLSKA WPROWADZA PROGRAM UMOWY OPIEKI SERWISOWEJ

Volvo Auto Polska wraz z Volvo Car Finance wprowadza do swojej oferty Umowę Opieki Serwisowej. Nowa oferta ma na celu zwiększenie wygody klienta przez cały okres eksploatacji samochodu. Przy stałej opłacie, klient w ramach Umowy zyskuje dostęp do najwyższej jakości usług serwisowych. Koszty obsługi, eksploatacji i przeglądów samochodu pozostają po stronie producenta. Oferta adresowana jest zarówno do klientów korporacyjnych jak i indywidualnych i jest dostępna u wszystkich autoryzowanych dealerów Volvo w Polsce.

Umowa obejmuje pokrycie kosztów wykonania :

  • wszelkich prac związanych z przeglądami okresowymi, z uwzględnieniem niezbędnych do tego części i materiałów
  • wszystkich napraw związanych z normalną eksploatacją samochodu i zużycia części.

Przewidując sytuacje, w których naprawy mogą zająć  więcej czasu, klient ma możliwość płatnego wyboru opcji uzyskania samochodu zastępczego na czas pobytu pojazdu w serwisie.Podstawowe korzyści dla klienta, płynące z zawarcia Umowy Opieki Serwisowej to dostęp do najwyższej jakości usług oraz stałe koszty, co ogranicza ryzyko związane z dodatkowymi opłatami serwisowymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w ofercie Volvo.

„Aby sprostać wymaganiom naszych klientów musimy stale badać ich potrzeby i natychmiast na nie reagować. Dotychczas w naszej ofercie przeważały propozycje dla klientów instytucjonalnych, takie jak Volvo for Business czy Volvo Car Business Partner. Umowa Opieki Serwisowej to program dla wszystkich użytkowników – flotowych i indywidualnych” – mówi Marcin Klimczewski – Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska – „Naszym nadrzędnym staraniem jest zapewnienie maksymalnego komfortu użytkowania samochodów Volvo. Jeśli klienci oczekują przewidywalnych i stałych kosztów związanych z serwisowaniem samochodu, naszym zadaniem jest dostosowanie się do tych wymagań.”

Program obsługiwany jest przez ALD Automotive

Materiały powiązane