Design Volvo C30 po raz kolejny został doceniony. Tym razem magazyn „Ward’s AutoWorld” nagrodził nowatorskie auto za doskonały projekt wnętrza. Volvo C30 otrzymało nagrodę „Design wnętrza” w kategorii Najlepszy Odbiór Marki (Best Brand Reflection). Nie jest to pierwsze tego typu wyróżnienie przyznane modelowi Volvo.
W ubiegłorocznym zestawieniu magazynu, limuzyna S80 zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Najlepszy Design Wnętrza”.
„Wnętrze modelu C30 wyróżnia się prostotą i funkcjonalnością. To, co dostrzegalne w stylistyce samochodów Volvo, to z pewnością nacisk na skandynawskie dziedzictwo, wyrażający się w dążeniu do prostoty i stonowanej elegancji. Z drugiej zaś strony, dzięki modelowi C30, szwedzki producent przełamał stereotyp stonowanej stylistycznie marki. Volvo C30 to przykład samochodu łączącego w sobie tradycję z nowoczesnością i odważnym, nieco futurystycznym, właściwym samochodom koncepcyjnym designem” – mówi Eric Mayne, redaktor działu wiadomości magazynu „Ward’s”.
Projektując wnętrza samochodów, Volvo przywiązuje dużą wagę do ergonomii. C30 to połączenie nowoczesnej formy, odważnej stylistyki, elegancji i prostoty. Firma Volvo tym samym pokazała, że jej samochody pomimo stonowanego charakteru mogą też przykuwać uwagę na drodze.
„Projektując wnętrze modelu C30 staraliśmy się stworzyć aby na pierwszy rzut oka widać było, że to Volvo. Zrezygnowaliśmy z chromowanych powierzchni, utrzymaliśmy prostotę elementów sterowniczych samochodu bez dodawania kolejnych przycisków czy też przełączników. Doskonale widoczna jest „pływająca” konsola środkowa będąca bez wątpienia znakiem rozpoznawczym wszystkich modeli Volvo. – mówi Steve Mattin, Wiceprezes Volvo Car Corporation.
Materiały powiązane