Komunikaty prasowe

Volvo Cars w lipcu zanotowało wzrost sprzedaży o 9,3%.

Volvo Cars ciągle rośnie w siłę i już 14 miesięcy z rzędu odnotowuje wzrosty sprzedaży. W lipcu na poziomie 9,3%, sprzedając 41 681 samochodów. Sprzedaż nowego Volvo XC90 była w lipcu główną siłą napędową a model XC60 był najlepiej sprzedającym się modelem.

  •  Globalna sprzedaż: 41 681 samochodów
  • Ciągłe umacnianie się na rynku amerykańskim
  • 14 miesięcy ciągłego wzrostu sprzedaży

Globalny wzrost sprzedaży za ostatnich 7 miesięcy osiągnął poziom 10,3 %.

Stany Zjednoczone były największym rynkiem dla Volvo w lipcu, odnotowując 52,3 procenta wzrostu w stosunku do lipca 2015. 8 556 samochodów znalazło swoich nabywców. Nowe XC90 było najlepiej sprzedającym się modelem wyprzedzając XC60.

Sprzedaż samochodów w Chinach osiągnęła poziom 6 171 aut, o 5,8 procenta więcej niż w lipcu 2015. Najlepiej sprzedającym się autem było lokalnie produkowane XC60 i S60L.

Sprzedaż w całej Europie wyniosła 20 502 egzeplarze. Volvo XC60 było najczęśniej wybierane przez klientów na starym kontynencie, a nowe XC90 odnotowało największy wzrost sprzedaży.

 

Sprzedaż Volvo Car Group:

 

Lipiec Styczeń – Lipiec
20152016Zmiana 20152016Zmiana
Chiny5 8326 1715,8%44 12446 8596,2%
USA5 6178 55652,3%34 98445 21029,2%
 
Szwecja4 7824 246-11,2%37 24240 7019,3%
 
Europa Zachodnia15 69316 2563,6%109 091118 6528,8%
 
Inne rynki6 2046 4524,0%44 97146 8224,1%
 
TOTAL38 12841 6819,3%270 412298 24410,3%

 

 

 

Materiały powiązane