Komunikaty prasowe

Volvo i moda

Nowe Volvo XC90 to bardzo fotogeniczny samochód. Dlatego to właśnie ten model Volvo wystąpił jako bohater najnowszej sesji zdjęciowej Volvo i Mostrami.pl – ekskluzywnego sklepu internetowego oferującego ubrania i dodatki odzieżowe najlepszych polskich marek i projektantów. Najwyższa jakość oraz brak kompromisów to cele, które przyświecały zarówno konstruktorom Volvo XC90, jak i artystom odpowiedzialnym za tę niezwykłą sesję zdjęciową.

Auta, które posłużyły jako tło dla modelki występującej na zdjęciach to Volvo XC90 wersji Inscription.  Jak podkreślali fotograficy realizujący sesję, auta były wyjątkowo wdzięcznymi obiektami zdjęciowym, uzupełniając stylizacje zgodnie z zamysłem artystów. Sesja prezentuje współczesną kobietę sukcesu, dla której Volvo XC90 jest codziennym środkiem transportu, ale także perfekcyjnie pasującym do jej stylizacji dodatkiem.

XC90 to model, który otwiera nowy rozdział stylizacji Volvo. Zmieniło się logo auta, wraz z charakterystyczną poprzeczką na atrapie chłodnicy. Reflektory otrzymały listwy LED-owe o charakterystycznym kształcie młota Thora. Zarówno z zewnątrz, jak i w środku, utrzymano idealny porządek linii, łącząc luksus ze skandynawskim minimalizmem. Czytelna deska rozdzielcza, duży ekran dotykowy przypominający tablet, kryształowa gałka zmiany biegów dostarczona przez firmę Orrefors sprawiają, że wnętrze XC90 tworzy zupełnie nową jakość. Auto daje dostęp do wielu funkcji, ale nie przytłacza setkami przycisków – jego wnętrze uspokaja. To auto doskonale dobrane do projektów najzdolniejszych projektantów modowych.

Fotograf: Kamil Zacharski

Produkcja: FILM Fiction

Stylistki: Katarzyna Wzorek & Maja Święcicka

MUA: Magdalena Lach

Fryzury: Gor Duryan D’Vision Art Management

Modelka: Olga R. Mango Models

Samochody: Volvo XC90 Inscription

Materiały powiązane