W dniach 16-18 września 2016 odbędzie się największe otwarte wydarzenie modowe w Polsce – Warsaw Fashion Week i V EDYCJA Międzynarodowych Targów Mody Fast Fashion. Partnerem motoryzacyjnym tego wydarzenia będzie Volvo, które dostarczy swoje najnowsze modele do przewozu zaproszonych gości i gwiazd.
W targach Fast Fashion i Beauty Days udział weźmie ponad 1 000 polskich firm. W tym roku gośćmi honorowymi targów będą: Patrizia Gucci, Anna Fendi, Àgatha Ruiz de la Prada, Eva Minge, Maciej Zień, Narendra Kumar, Michał Starost, Łukasz PODWIKA, House of BYFIELD, Carmen Emanuela POPA, Milita NIKONOROV i wielu innych – przedstawicieli świata mody. Podczas trzydniowej imprezy zobaczymy 60 pokazów mody polskich producentów i projektantów, którzy zaprezentują swoja kolekcje na sezon jesień – zima 2016/2017.
Volvo to marka, która jak żadna inna przywiązuje wagę do designu i najwyższej jakości wykonania swoich samochodów. Nagrody, jakimi doceniono Volvo są świadectwem tego, jak ogromny krok naprzód w ostatnich latach zrobiła szwedzka marka, także w zakresie wzornictwa. W czasach, gdy nie patrząc na oznaczenie marki większość samochodów trudno od siebie odróżnić, szwedzkiemu producentowi udało się zachować swój styl. Volvo wprowadziło także rewolucję w wykańczaniu wnętrza swoich aut, stawiając wyłącznie na naturalne materiały. Jeśli coś wygląda jak drewno, to jest drewnem. To bardzo świeże podejście w dobie powszechnego stosowania imitacji materiałów wykończeniowych.
Najlepiej podejście do projektowania samochodów przez Volvo oddają słowa Robina Page’a, który zarządza działem projektowania wnętrz w Volvo Car Group: Projektując nasze samochody skupiamy się na kreowaniu ogólnego doświadczenia luksusu. W naszym wydaniu oznacza to wykorzystanie naturalnych materiałów takich jak prawdziwe drewno i skóra, czy najwyższej jakości kryształ, które razem uzupełniają wrażenia z jazdy o poczucie spokoju i równowagi
Więcej informacji na temat Warsaw Fashion Week na: http://warsawfashionweek.eu/
Materiały powiązane