Firma Volvo Cars przedstawia R-design – ekskluzywną wersję Volvo wyposażoną w fabrycznie dostępne opcje dodatkowe. Opcja ta adresowana jest do tych klientów Volvo, którzy pragną samochodu o wyrafinowanych parametrach. R-design dostępna będzie w modelach Volvo C30, Volvo S40 oraz Volvo V50 od jesieni 2007 r.
„Możliwość dostosowania swojego auta do osobistych preferencji jest coraz istotniejsza dla dzisiejszych kierowców. Wersja R-design została stworzona dla klientów, którzy chcą samochodu o wyrafinowanym, sportowym wyglądzie” – powiedział Gerry Keaney, Starszy Wiceprezes Działu Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta w firmie Volvo Cars.Klienci mają do wyboru 10 kolorów karoserii. Ponadto znaczkowi R-design na atrapie chłodnicy towarzyszyć będzie cała gama specjalnie zaprojektowanych detali wewnątrz i na zewnątrz auta.Detale zewnętrzne obejmują atrapę z satynowym, matowym wykończeniem, dopasowane kolorystycznie zderzaki i profile boczne, spoilery tylne i na dachu, lusterka boczne w odcieniu satyny z matowym wykończeniem oraz pięcioszprychowe felgi aluminiowe (17-calowe, 18-calowe dostępne w opcji). Modele C30 oraz V50 posiadają również wstawki decotrim na klapie bagażnika.
Siedzenia w kontrastowych kolorach
Wnętrze samochodu wyposażone jest w siedzenia wykonane z Vulcaflex w tonacji czerni z poduszką i oparciem ze skóry w kontrastowym kolorze kremowym. Logo R-design wytłoczone na oparciu oraz kontrastowe przeszycia podkreślają sportowy wygląd samochodu.Inne detale wnętrza wersji R-design to na przykład skórzana kierownica z logo R-design, unikalny zestaw wskaźników deski rozdzielczej, aluminiowe pedały, specjalnie zaprojektowana, aluminiowa konsola środkowa oraz progi drzwiowe wykonane z aluminium. Dodatkowo dźwignia zmiany biegów z aluminiowym panelem, a także pikowane sportowe dywaniki z kontrastowymi skórzanymi szwami. Niektóre elementy wersji R-design dostępne będą również w ramach wyposażenia dodatkowego.
Emocjonalny i ekstrawertyczny
„Wersja R-design odpowiada naszemu pragnieniu tworzenia samochodów, które będą zdecydowanie ekstrawertyczne i emocjonalne. Dla naszych klientów jest to doskonała możliwość dalszego „podkręcenia” osobowości samochodów Volvo – powiedział Steve Mattin, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Działu Projektowego w firmie Volvo Cars.
Materiały powiązane