Flagowy model Volvo, kwintesencja skandynawskiego stylu marki – kombi V70 zwyciężyło w kategorii „samochód rodzinny” w plebiscycie motoryzacyjnym „Auto Lider 2007” tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”. Kandydatami były najciekawsze debiuty motoryzacyjne 2007 roku. Wyboru najlepszych spośród nich dokonali czytelnicy obu tytułów.
„To dla nas ogromne wyróżnienie” – mówi Marcin Klimczewski z Volvo Auto Polska – „Auto Lider jest jednym z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów motoryzacyjnych w Polsce. Model V70 jest ucieleśnieniem stylu Volvo. Uznanie mu wyrażone jest tym samym świadectwem zaufania i akceptacji dla wartości naszej marki – funkcjonalności, elegancji i wysokiego poziomu bezpieczeństwa oferowanego przez nasze samochody”.
To już drugie wyróżnienie przyznane w tym roku modelowi Volvo V70. W ostatnich dniach stycznia samochód ten zwyciężył w kategorii „Vanów i samochodów kombi” w polskiej edycji prestiżowego motoryzacyjnego konkursu „Auto 1 of Europe” organizowanego w 26 krajach europejskich. W Polsce plebiscyt ten odbywa się pod patronatem tygodnika „Auto wiat”.
Volvo V70 zaprezentowane zostało po raz pierwszy w marcu 2007 roku na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Genewie. W polskich salonach pojawiło się na przełomie II i III kwartału ubiegłego roku. Od tej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, którzy doceniają komfort, wszechstronny charakter, doskonałe warunki jezdne, wysoki poziom bezpieczeństwa i bogatą gamę nowinek technologicznych w nim zastosowanych.
W plebiscycie „Auto Lider 2007” wyłonionych zostało 9 kategorii: premiera motoryzacyjna, auto rodzinne, auto miejskie, auto sportowe i kabriolet, auto na bezdroża, najpiękniejszy samochód roku, auto dostawcze, innowacja techniczna oraz najatrakcyjniejsza reklama prasowa.
Uroczysta Gala plebiscytu odbyła się w hotelu Sheraton w Warszawie. Zwycięzcom poszczególnych kategorii statuetki wręczyli Jarosław Maznas, redaktor naczelny „Auto Moto” oraz Łukasz Bąk, redaktor naczelny tygodnika „Motor”. Nagrodę dla Volvo V70 odebrał Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.
Materiały powiązane