Jeden z najbardziej charakterystycznych modeli Volvo – kombi V70 zwyciężyło w kategorii „Vanów i samochodów kombi” w polskiej edycji prestiżowego motoryzacyjnego konkursu „Auto 1 of Europe” organizowanego w 26 krajach europejskich. Kandydatami są najciekawsze debiuty danego roku. Ich wyboru w Polsce dokonują czytelnicy tygodnika „Auto wiat”.
„Jak kombi, to tylko Volvo” – powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska odbierając nagrodę podczas uroczystej gali plebiscytu. I to zdanie doskonale puentuje wpływ marki Volvo na rozwój segmentu samochodów kombi.
„Volvo V70 jest jednym z najważniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli marki Volvo. Głównie z powodu historii i wartości marki. Samochody kombi przywykliśmy nawet nazywać „perłą w koronie Volvo”. Reprezentują one bowiem wszystko to, co dla nas najistotniejsze – komfort, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Co więcej, to właśnie Volvo Cars stworzyło tę kategorię ponad 50. lat temu i nadal pozostaje jej liderem” – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.
Nowe kombi V70 zaprezentowane zostało po raz pierwszy w marcu 2007 roku na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Genewie. W polskich salonach pojawiło się na przełomie II i III kwartału ubiegłego roku. Od tej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, którzy doceniają komfort, wszechstronny charakter, doskonałe warunki jezdne, wysoki poziom bezpieczeństwa i bogatą gamę nowinek technologicznych w nim zastosowanych.
Zobacz również:
„Volvo wyznacza „nową przestrzeń wspólnych przeżyć”. Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70”:
https://media.poznajvolvo.pl/notatka_84951.html
„Wyrafinowany skandynawski design nowego Volvo V70
https://media.poznajvolvo.pl/notatka_71364.html
Wyrafinowany skandynawski design nowego Volvo V70
https://media.poznajvolvo.pl/notatka_71365.html
Materiały powiązane