Branża samochodowa, choć przeżywa wyraźne spowolnienie, nadal funkcjonuje. Przemieszczanie się w niezbędnych potrzebach własnym samochodem jest znacznie bezpieczniejsze niż korzystanie z transportu publicznego. Utrzymanie prywatnej mobilności staje się priorytetem. Nasze salony reagują na zaistniałą sytuację i wprowadzają szereg zmian, będących odpowiedzią na okres epidemii CoVid-19.V
Bezpieczny salon i serwis Volvo
Autoryzowane salony Volvo bardzo szybko zareagowały na zaistniałą sytuację. W wielu salonach przy wejściu pojawiły się środki do dezynfekcji rąk i gumowe rękawiczki. Klienci są umawiani na precyzyjną godzinę, by jak najkrócej przebywali w zamkniętych obiektach. Ten model funkcjonowania zmniejsza też liczbę osób znajdujących się we wspólnej przestrzeni zamkniętej. Salony tworzą też wydzielone strefy, w których mogą poruszać się klienci, zachowując optymalny dystans do pracowników. Personel odpowiedzialny za sprzątanie naszych obiektów, został wyposażony w mocniejsze niż dotąd środki do czyszczenia i dezynfekcji. Zachęcamy klientów do płatności bezgotówkowych, umożliwiamy także dokonywanie płatności za pomocą przelewów.
Samochód na telefon
Doradcy sprzedaży samochodów nowych i używanych kontaktują się z klientami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowych czatów i telekonferencji. Wiele salonów oferuje wydawanie samochodu pod domem klienta. Zdalnie można także zawrzeć albo wznowić polisę ubezpieczeniową. Z wyjątkiem dwóch obiektów, salony stacjonarne nadal pozostają otwarte. Klientom oferowane są dodatkowo czynności ozonowania wnętrza ich pojazdów. Poza dwoma obiektami, nasze salony są także otwarte na tradycyjną, bezpośrednią obsługę klientów[1]
Zdalna diagnostyka samochodu
Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej . Zaostrzono też rygory higieniczne obsługi aut. Obsługiwane pojazdy przed opuszczeniem serwisu są są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk. Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów). Serwisy także oferują odbiór i odstawienie pojazdu pod dom klienta. Wspólnie robimy, co w naszej mocy, by zapewnić bezpieczeństwo Państwu i naszym pracownikom.
[1] Obecnie dla klientów otwarte są wszystkie nasze salony, poza Volvo Car Warszawa
Materiały powiązane