Jej celem jest prezentacja nowego Volvo V70 klientom tradycyjnie wybierającym modele kombi, doceniane ze względu na funkcjonalność oraz dotarcie do nowych konsumentów preferujących sedany, dla których są one synonimem prestiżu i elegancji. Chcąc osiągnąć ten cel, Volvo Auto Polska zdecydowało się na wyrazistą, lifestylową kreację akcentującą wartości nowego modelu – komfort, potężny zastrzyk luksusu, wszechstronny charakter oraz nowoczesną i elegancką sylwetkę>
„Volvo V70, jako samochód kombi, jest jednym z naszych najważniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli. Głównie z powodu historii i wartości marki. Samochody kombi przywykliśmy nawet nazywać „perłą w koronie Volvo”. Reprezentują one bowiem wszystko to, co dla nas najistotniejsze – komfort, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Co więcej, to właśnie Volvo Cars stworzyło tę kategorię ponad 50. lat temu i nadal pozostaje jej liderem” – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię Volvo V70 – „Teraz, za pomocą V70, chcemy nadać nowy kierunek segmentowi samochodów kombi. Auto jest już nie tylko funkcjonalne, bezpieczne i wszechstronne, lecz również luksusowe i stylowe. Wierzymy, że skłoni to tradycyjnych wielbicieli sedanów do zmiany percepcji samochodów kombi. Właśnie ta zmiana funkcjonującego stereotypu stanowi dla nas największe wyzwanie”.
Kreacja ma za zadanie przekonać o nowoczesnym i wyrafinowanym charakterze samochodu. Auto, pokazane w industrialnej przestrzeni i w otoczeniu aktywnych osób, jest miejskie i stylowe. V70 przestał być samochodem kombi cenionym głównie przede wszystkim za oferowany poziom bezpieczeństwa, rodzinny charakter czy wszechstronność. Teraz nowym kombi równie chętnie wybierzemy się na premierę w teatrze, czy do najmodniejszej restauracji w mieście. Kampania, której przyporządkowane zostało hasło ”nowa przestrzeń wspólnych przeżyć” ma za zadanie nas o tym przekonać. Volvo, które pół wieku temu stworzyło segment dużych samochodów kombi, teraz decyduje o nadaniu mu nowego kierunku – oferującego stylowych partnerów na każdy dzień i na każdą podróż.
Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.
Reklamy telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete, TVNTurbo czy TVN24.
„Gwarantuje nam to precyzyjne dotarcie do grupy docelowej modelu” – wyjaśnia Mariusz Nycz.
Centralnie przygotowaną kreację adaptowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management – Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Mariusz Nycz – Communication Manager Volvo Auto Polska
Materiały powiązane