Komunikaty prasowe

VOLVO WYZNACZA „NOWĄ PRZESTRZEŃ WSPÓLNYCH PRZEŻYĆ”

Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa od 17 września do połowy listopada.Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, telewizji, Internetu i marketingu bezpośredniego.

Jej celem jest prezentacja nowego Volvo V70 klientom tradycyjnie wybierającym modele kombi, doceniane ze względu na funkcjonalność oraz dotarcie do nowych konsumentów preferujących sedany, dla których są one synonimem prestiżu i elegancji. Chcąc osiągnąć ten cel, Volvo Auto Polska zdecydowało się na wyrazistą, lifestylową kreację akcentującą wartości nowego modelu – komfort, potężny zastrzyk luksusu, wszechstronny charakter oraz nowoczesną i elegancką sylwetkę>

„Volvo V70, jako samochód kombi, jest jednym z naszych najważniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli. Głównie z powodu historii i wartości marki. Samochody kombi przywykliśmy nawet nazywać „perłą w  koronie Volvo”. Reprezentują one bowiem wszystko to, co dla nas najistotniejsze – komfort, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Co więcej, to właśnie Volvo Cars stworzyło tę kategorię ponad 50. lat temu i nadal pozostaje jej liderem” – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię Volvo V70 – „Teraz, za pomocą V70, chcemy nadać nowy kierunek segmentowi samochodów kombi. Auto jest już nie tylko funkcjonalne, bezpieczne i wszechstronne, lecz również luksusowe i stylowe. Wierzymy, że skłoni to tradycyjnych wielbicieli sedanów do zmiany percepcji samochodów kombi. Właśnie ta zmiana  funkcjonującego stereotypu stanowi dla nas największe  wyzwanie”.

Kreacja ma za zadanie przekonać o nowoczesnym i wyrafinowanym charakterze samochodu. Auto, pokazane w industrialnej przestrzeni i w otoczeniu aktywnych osób, jest miejskie i stylowe. V70 przestał być samochodem kombi cenionym głównie przede wszystkim za oferowany poziom bezpieczeństwa, rodzinny charakter czy wszechstronność. Teraz nowym kombi równie chętnie wybierzemy się na premierę w teatrze, czy do najmodniejszej restauracji w mieście. Kampania, której przyporządkowane zostało hasło ”nowa przestrzeń wspólnych przeżyć” ma za zadanie nas o tym przekonać. Volvo, które pół wieku temu stworzyło segment dużych samochodów kombi, teraz decyduje o nadaniu mu nowego kierunku – oferującego stylowych partnerów na każdy dzień i na każdą podróż.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się głównie w mediach wnętrzarskich, motoryzacyjnych, biznesowych i podróżniczych, w tym: Elle Decoration, Villa, Harvard Business Review, Forbes, Manager Magazin, National Geographic czy Voyage.

Reklamy  telewizyjne prezentowane będą w kanałach tematycznych, takich jak Discovery, Animal Planete,  TVNTurbo czy TVN24.

„Gwarantuje nam to precyzyjne dotarcie do grupy docelowej modelu” – wyjaśnia Mariusz Nycz.

Centralnie przygotowaną kreację adaptowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management – Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland S.A.  Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Po stronie Klienta za kampanię odpowiada Mariusz Nycz – Communication Manager Volvo Auto Polska

Materiały powiązane