Komunikaty prasowe

Volvo z potrójnym wyróżnieniem w plebiscycie The Best of Moto 2025

Pobierz Materiały

Volvo zdobyło trzy prestiżowe wyróżnienia w plebiscycie The Best of Moto. Wszystkie z nich dotyczyły niezwykle istotnych kategorii z punktu widzenia marki: osobowość roku, samochód roku oraz działanie reklamowe.

Najbardziej osobistą nagrodą okazał się tytuł „Osobowość Motoryzacyjna Roku”, którą otrzymał Arkadiusz Nowiński, odpowiedzialny w globalnych strukturach Volvo Cars za rynki międzynarodowe. Jury konkursu zwrócili uwagę na jego wieloletnie zaangażowanie w dynamiczny rozwój Volvo oraz konsekwencję we wzmacnianiu świadomości znaczenia bezpieczeństwa i odpowiedzialnej mobilności. Podkreślono również jego umiejętność łączenia perspektywy biznesowej z działaniami, które mają realny wpływ na użytkowników i całą branżę. Dla wielu osób z branży to właśnie Arkadiusz Nowiński był w ostatnich latach jednym z najważniejszych głosów w dyskusji o przyszłości motoryzacji. Odbierając wyróżnienie, powiedział: „Bardzo dziękuję za to cenne wyróżnienie, które podkreśla sukcesy, jakie osiągnęliśmy z zespołem Volvo, zarówno tu w Polsce, gdzie wzmacniamy pozycję w obszarze aut premium, czy na świecie, gdzie aktywnie wspieramy z pozycji lidera rozwój elektromobilności. Patrząc z perspektywy innych krajów widzę, jak skutecznie rozwija się nasz polski rynek i z tego miejsca chciałbym pogratulować całej branży za ten sukces.”

Drugie wyróżnienie Volvo otrzymało w kategorii „Samochody luksusowe”, w której model ES90 został ogłoszony najlepszym samochodem luksusowym. Zdobył on uznanie za harmonijne połączenie skandynawskiej elegancji, zaawansowanych technologii i najwyższego poziomu komfortu. Jury zwróciło szczególną uwagę na innowacyjne rozwiązania bezpieczeństwa oraz nagłośnienie, które umacniają pozycję marki jako lidera w segmencie premium.

Nagroda za najlepsze działanie reklamowe powędrowała Volvo za kampanię Volvo For Safety, która w wyjątkowy sposób przypomniała o podstawowej misji marki – bezpieczeństwie. Projekt został doceniony za autentyczność, edukacyjny charakter oraz umiejętne pokazanie, jak przełomowe technologie bezpieczeństwa realnie wpływają na codzienną jazdę.

Plebiscyt i konkurs The Best of Moto organizowany przez redakcje Moto.pl już po raz ósmy odzwierciedlił najważniejsze trendy na rynku motoryzacyjnym, angażując miłośników samochodów i motocykli do ich oceny, a następnie wyróżniając rynkowych liderów. To inicjatywa działająca na skalę niespotykaną dotąd na polskim rynku. Zarówno pod względem zasięgu, jak i wpływu na branżę. Nagrody przyznają wspólnie jury eksperckie oraz czytelnicy Moto.pl

 

Materiały powiązane