Wyniki plebiscytu „Narodowy Auto Test 2007”.
W trzeciej edycji „Narodowego Auto Testu” organizowanego przez tygodnik Auto wiat, Volvo uznane zostało za najpopularniejszą i najlepiej postrzeganą markę na rynku. S40/V40 zajęło I miejsce w segmencie D (klasa średnia). Biorący udział w badaniu docenili również autoryzowane stacje obsługi Volvo, uznając je za najlepsze pod względem fachowości wykonywanych usług oraz estetyki stacji i kultury obsługi.
„Narodowy Auto Test” jest kompleksowym badaniem opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Właściciele lub użytkownicy aut, wypełniając internetowy kwestionariusz, mogą podzielić się spostrzeżeniami i uwagami na ich temat, jakości obsługi firm ubezpieczeniowych, autoryzowanych i nieautoryzowanych warsztatów naprawczych, czy też poziomu fachowości dealerów.
Zebrane w tej edycji głosy, przyniosły Volvo tytuł najlepiej postrzeganej przez kierowców marki. Szwedzki producent uzyskał łączną notę 86,61 pkt na 100 możliwych do zdobycia.
„Zadowolenie i pozytywne postrzeganie Volvo jest dla powodem do ogromnej satysfakcji. Jednocześnie wynik testu jest dowodem na to, że samochody Volvo zachwycają nie tylko w momencie zakupu” – mówi Marcin Klimczewski, dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska – „Oceniającymi byli Ci, którzy użytkują nasze samochody od dawna, sprawdzili je w różnych warunkach. Ocenili je bardzo pozytywnie. Trudno mi sobie wyobrazić lepszą rekomendację dla naszych potencjalnych klientów”.
S40/V50 zajęło pierwsze miejsce w segmencie D. Oceniający podkreślali bardzo dobry układ hamulcowy, prowadzenie i jakość wykończenia. Również przestronność samochodu zdobyła uznanie internautów biorących udział w ankiecie.
Ale to nie jedyne wyróżnienia otrzymane przez markę Volvo w plebiscycie. Zarówno w kwestii fachowości wykonywanych usług, jak i estetyki stacji oraz kultury obsługi, niekwestionowanym liderem „Narodowego Auto Testu 2007” jest Volvo. W ocenie użytkowników to właśnie w punktach obsługi Volvo usługi świadczone są na najwyższym poziomie.
„Moment zakupu samochodu jest często pierwszym kontaktem z klientem, nigdy ostatnim. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do wysokiej jakości obsługi posprzedażnej. Nieustannie dbamy o to, aby nasi klienci otoczeni byli profesjonalną opieką przez cały okres użytkowania pojazdu. Służą temu również organizowane przez nas dwa razy w roku akcje serwisowe, w trakcie których Klienci mają okazję sprawdzić stan techniczny pojazdów” – mówi Marcin Klimczewski.
Przyznane Volvo wyróżnienia to kontynuacja tegorocznego sukcesu firmy. Pierwsze dwa miesiące bieżącego roku przyniosły szereg nagród. Wyrazem uznania dla modelu V70 było zwycięstwo w plebiscycie „Auto nr 1 w Polsce” w kategorii „Vany i kombi”. Ponadto model tez zwyciężył w kategorii „samochód rodzinny” w plebiscycie motoryzacyjnym „Auto lider 2007”.
Na tym nie kończy się pasmo sukcesów producenta. Wyniki dotyczące sprzedaży w okresie pierwszych dwóch miesięcy 2008 roku, udowodniły mocną pozycję Volvo na rynku w segmencie marek Premium. Szwedzki producent zapewnił sobie pozycję lidera, sprzedając największą liczbę samochodów spośród pozostałych marek segmentu Premium.
Wyrazem uznania dla marki Volvo, był także najwyższy rezultat w „Badaniach satysfakcji dealerów samochodowych 2007”, przeprowadzonych z inicjatywy Polskiej Izby Motoryzacji przez Ernst &Young i PIM Consulting. Wyniki badań wskazały jednoznacznie, że to właśnie Volvo pochwalić się może najwyższym stopniem zadowolenia dealerów ze współpracy z importerem.
„Przyznane nam wyróżnienia są dla nas niezwykle ważne. wiadczą one o uznaniu, jakim cieszy się nasza marka w opinii zarówno użytkowników, jak i analityków rynku. Pozwalają nam także być przekonanym o słuszności podejmowanych przez nas działań”- mówi Marcin Klimczewski.
Materiały powiązane