W lutym bieżącego roku Wojciech Buczak objął stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży Volvo Car Poland. Tym samym rozdzielono działy sprzedaży i marketingu, które były połączone. Ich dotychczasowy dyrektor Mariusz Nycz stanie na czele działu marketingu.
Wojciech Buczak był związany z firmą Nestle Polska, gdzie pracował od 1995 roku. W ciągu 23 lat przeszedł w tym koncernie przez kolejne szczeble kariery sprzedaży zaczynając od stanowiska Przedstawiciela handlowego. W 2010 roku został awansowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży oraz Członka Zarządu Nestle Polska S.A. Był odpowiedzialny m.in. za koordynację działań działów sprzedaży oraz Customer marketingu całej grupy Nestle w Polsce.
Równolegle pełnił szereg funkcji w ramach europejskich struktur sprzedaży firmy będąc m.in. członkiem „Sales steering committee Nestle Europe”. Swoją pracą przyczynił się do wzrostu pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej Nestle Polska, a kierowane przez niego zespoły osiągały bardzo dobre wyniki ilościowe i jakościowe.
Volvo Car Group wprowadziła na rynek szereg nowych modeli i osiągnęła najwyższą globalną sprzedaż w swojej historii. Ma w tym udział rekordowo wysoka sprzedaż Volvo Car Poland. Mimo, że wszystkie cele spełniamy z nawiązką, musimy myśleć przyszłościowo. Plany naszej marki są bardzo ambitne, a my przygotowujemy się do ich osiągnięcia także dzięki wzmacnianiu naszego zespołu – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Przepracowałem wiele lat w bardzo wymagającej branży jaką jest sektor dóbr szybko-zbywalnych, w tym kategoria artykułów spożywczych. W tym biznesie panuje ogromna konkurencja, a wszyscy gracze poszukują najbardziej efektywnych kanałów sprzedaży. Wszystkie te doświadczenia wykorzystam w mojej pracy dla marki Volvo, która jest obecnie jedną z najbardziej innowacyjnych firm w świecie motoryzacji – powiedział Wojciech Buczak, nowy Dyrektor Działu Sprzedaży Volvo Car Poland.
Materiały powiązane