Volvo w Szwecji postanowiło oszczędzić swoim klientom kolejek w sklepach i korków na drogach dojazdowych do centrów handlowych. Za miesiąc ruszy w Szwecji program pilotażowy, który przywróci radość z przedświątecznych zakupów. Wybrani właściciele szwedzkich samochodów w Goeteborgu będą mogli zamówić prezenty prosto do bagażnika swoich samochodów.
Okres przedświąteczny to dla wielu rodzin najbardziej nerwowy czas w roku. Przygotowania do spędzanych wspólnie świąt, zakupy prezentów, wszechobecny tłum innych ludzi podążających w tym samym celu. Marka Volvo sięgnęła po rozwiązanie tego problemu rodem z przyszłość. We współpracy ze szwedzkimi sklepami internetowymi Lekmer.com, Mat.se oraz dostawcą usług kurierskich PostNord uruchomiono usługę Volvo In-car Delivery.
Wykorzystując cyfrowy klucz, który pozwala na jednokrotne otwarcie bagażnika, możliwe jest dokonanie dostawy zamówionych paczek bezpośrednio do auta klienta. W ten sposób przedświąteczne zakupy stają się przyjemniejsze niż kiedykolwiek.
Okres świąteczny to wspaniały moment w roku, lecz wielu ludziom brakuje wtedy czasu na kolejne obowiązki. W Volvo staramy się ułatwić naszym klientom zakupy przedświąteczne. Volvo In-car Delivery to namacalny dowód, że technologie komunikacji samochodu z internetem mogą wspierać użytkowników oszczędzając ich czas i upraszczając codzienne obowiązki do minimum – powiedział Björn Annwall, Senior Vice President w dziale sprzedaży, marketingu oraz serwisu Volvo Car Corporation.
Obecnie usługa jest dostępna jedynie w samochodach wyposażonych w system Volvo On Call, dla kierowców na terenie Goeteborga. W przyszłości planowane jest rozszerzenie usługi na pozostałe rejony Szwecji oraz inne kraje. Dla Volvo In-car Delivery jest prototypem nowego rodzaju świadczeń, które będą nabierały w przyszłości na znaczeniu. Gdy wydłuży się lista dostawców, automatycznie wzrośnie też gama oferowanych za pomocą nowej usługi produktów.
Volvo jest zainteresowane daną technologią tylko wtedy, gdy ułatwia ona życie użytkowników. Jeśli nowe rozwiązanie nie sprawi, że życie naszych klientów będzie łatwiejsze, lepsze, bezpieczniejsze, czy przyjemniejsze – nie wykorzystujemy jej w naszych autach – powiedział Klas Bendrik, Senior Vice President oraz Chief Information Officer w Volvo Cars.
Volvo In-car delivery to przykład projektu, który pokazuje jak istotne dla szwedzkiej marki są innowacje oraz praktyczne zastosowanie najnowocześniejszych technologii.
[youtube]https://youtu.be/3pAP8DrF1sI[/youtube]
Materiały powiązane